sent.

hej nu kommer en snabb uppdatering av min kväll, borde egentligen sova men har verkligen inte kommit så långt, haha. aja det hela började med att denice egenligen skulle komma till mig vid ett, men det blev ungefär vid 4 -.- sen så då åkte vi till danne, där va också axel. sedan drog vi hem till mig för jag skulle äta, sen va vi hem till dannes pappa en snabbis, sen till axel, sen cyklade vi runt lite, sen så drog vi hem till danne igen, och hahahaha säger jag bara. jaja drog hem vid halv tolv ungefär. haha jag och axel cyklade på lilla märta. kom hem, satte mig vid datorn och nu har jag precis duschat och klockan är två (y) så nu ska jag slurra sen imorgon ska jag träffa min faster som är här från sthlm. sen kanske det blir denice och kanske nå fler? :D aja hörs imån, eller egentligen så blir det ju idag hahaha. hahah vill ni höra min och denice ramsa som vi kom på hemma hos danne? haha så här gåren (håll i hatten nu så den inte flyger iväg) äru på g? nej jag är på h. äru på? nej jag är av. äru av? nej jag är off äru off nej jag är on. snabela! nej snabelb hahahhahahahah jag och denice va så jävla övertrötta så vi höll på att dö! ahahah och när vi spelade biljard äre ju ingenting och snacka om vad vi skratta. hahahha älskar er ompalompier <3

oj långt det blev. hahaha jaja. kul hade jag iallafall.

hare prutti najs.


pusssn!  /amanda ♣

Kommentarer
Postat av: Denice Andersson

hahhaahhah! finns inte så mkt mer å säga, jodå fy fan vad kul vi hade asså helt sjukt kul !:) du och axel mot mig och ja vad ska man säga...-.- ni var helt enkelt försvaga för mig;) och biljarden ja hahahah! och ramsan var ju bäst aja ska inte skriva nå mer för då kan jag sitta här tills imon.. men älskar i alla fall mina ompalompier!<3333

2009-10-11 @ 18:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0