söndag och proppmätt.

hej alla sötisar!

min söndag har vart bättre än vad dom brukar vara. mina söndagar brukar ju vara urtråkiga med massa läxor som man måste göra för att man ligger efter i något sen veckan, påläsning till prov osv. men så har inte den här söndagen vart! och de känns skönt. min söndag började med att jag åkte till min farfar för han har fyllt år. vi fikade lite, sen åkte vi hem igen ;) efter det åkte jag till kupolen med mamma och pappa. Jag hade ju köpt ett armband på panduro jag skulle "knyta" ihop, men jag förstod inte hur jag skulle göra så vi gick in där och hjälpte oss, så nu äre klart! :D sen direkt efter kupolen så åkte jag till fotbollsavslutningen på la cantina ;) (tror jag det hette xD) så nu är jag verkligen propp mätt! herregud. känns som att min mage ska sprängas vilken sekund som helst. haha glass bjöd dom också på (y) men iallafall så nu är jag hemma. ska kolla på ensam mamma söker, och då ska jag göra mina läxor. -.- ligger ju efter typ ett kapitel eller vad det heter. så det ska jag göra under ensam mamma söker för direkt när det är slut så ska jag ut och ta mig en springtur! å så skönt de ska bli.
justja ledsen men det blir inga bilder från i lördags idag heller :( men jag lovar att ni ska få en fet uppladdning utav massa bilder imorgon. för erica har lagt in bilderna på min usb men jag orkar inte springa upp till henne och hämta det, så ni får bilderna imorgon! :) nu vart det en väldigt lång text och jag bara för det så bjuder jag på en bild på mig och putte sen i fredags så får ni ha det fint tills imån så hörs vi. kanske skriver mer innan jag lägger mig och slurrar.


riktigt snygg bild på mig, naat. men jag bjuder!


hare prutti najs.

pusssn!  /amanda ♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0