tröttnat lite..

hejsan! jaa faktiskt så har jag tröttnat lite på att blogga. jag känner liksom inte samma lust längre, och så har jag nästan aldrig tid till det heller, och den känns ganska tråkig, för jag tar nästan aldrig kort och bara skriva känns liksom inte så kul.. förut bloggade jag nästan tre gånger om dan, men nu är det bara ett nästan. jag har så mycket med skolan hela tiden, vi har haft jätte mycket prov nu som jag har tränat till och sen så har ju kompisar som jag är med i princip varje dag. så vi får se men jag vill liksom inte sluta heller..

jaja, min söndag har vart super tråkig! men såå jäkla skön. klockan är snart halv fem och jag ligger i sängen framför tv:n och har inte klätt på mig utan ligger under täcket så jäklans skönt! :) och jag vet inte hur många idol avsnitt jag sett heller! hahah minst 5st! hahah. men snart ska jag nog sätta på mig mjukis kläder äta middag och kaaanske ska jag ta mig en spring tur, det skulle va skönt. men jag vet inte om det regnar fortfarande? annars blir det pluggning som vanligt och sen duschen och sen tv:n som resten av dagen. gud va pluggis jag blivit på sista tiden ^^ men de är ju bra för jag mååste ju få mvg i allt om jag ska komma in på den linje jag vill, bara att jag tycker det är såååå jävla tråkigt att plugga och gå i skolan. nej nu måste jag sluta, det vart ett långt inlägg, men tummen upp till dom som läste allt! :)

jag lovar att bilder från den bästa helgen på länge kommer ikväll!

puss & kram, och nyp i stjärten!  /amanda ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0