10dagar kvar!

exakt, 10 dagar kvar tills jag fyller år! :) åå vad jag längtar! ska verkligen bli skönt att äntligen få in lite cash. ;) fast typ allt kommer ju gå till min bror, men då får jag ju hela min månadspeng istället :) aja tillbaka till nuet. vad är de för dag idag? måndag -.- första dagen på veckan och jag hatar den! så fruktansvärt onödig^^ idag har skolan bara vart sååå jävla dryg, för jag har inte mått nå bra alls! jag håller på att bli sjuk, så jag har hur ont i halsen som hellst! och är jätte snorig och så. :( hatar förkylning! vill bara att mitt halsonda ska gå över nununu! men de kommer den aldrig å gö så de är bara stå ut. men ni andra får hare så fint, och hoppas ni håller er friska :) PUSSSSS!

de va sjukt länge sen de va rikgtig sommar värme, och jag saknar den såå! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0