25minuter.

ooh måste skynda mig 25minuter tills ensam mamma söker börjar! tycker den seriern är lite små kul att följa faktiskt, har följt alla säsonger som varit, och jag har tänkt göra samma sak nu med! :) vilken skön söndag de har vart idag för mig! först när vi åkte hem sov jag hela vägen, sen när vi kom hem satte jag mig vid datorn en stund, vilade lite, sen åt jag sen har jag räknat jätte mycket matte, känns så skönt att äntligen få de gjort! nu tänkte jag berätta en sak som hände när vi åkte till örebro, de händer oss jämt nåt när vi är ute och den här gången blev de punka på husvagnen (y) så nu får ni se en bild hur däcket såg ut, sen lägger jag upp bilderna på mina kläder, så får ni ha det finast för sen ska jag se på ensam mamma söker :) PUSSS!

fint de ser ut va? :)




Vero Moda 199kr.

Bik Bok 99kr.
älskar fickorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0