åååååh

idag va jag verkligen heelt slut efter idrotten, vi sprang tunarundan och jag har inte tagit ett springsteg på fyra veckor!!! tror ni jag va slut efter elr? NEJFAN! jag va så jäkla trött så jag hade blodsmak i munnen och jag mådde illa (y) och då är man verkligen slut! men sen efter så vare väl helt okej tills KEMIN SOM SUGER RÖVHÅLA! fattar inte ett jävla skit! nu har kp gett mig en bok som tyldigen ska va lättare att förstå, och så ligger jag typ 700frågot efter också -.- verkligen hatar kemi! prov har vi nästa vecka också säger bara lycka till! jaja, iaf nu så ska jag titta på andra avenyn, som jag missade igår fattar inte hur jag kunde glömma de men de gjorde jag iaf, sen kanske jag ska se ett annat program vi spelade in. två var de föresten, om jag hinner då. för när mamma kommer hem ska jag baka cheesecake (stavning?) till mitt släktkalas som är imån och då FYLLER JAG ÅR! :D nej nu vart de ett super långt inlägg, pussssss på dom som läste allt. nu ska jag kila, kanske sova en tupplur om jag hinner. ;) PUSSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0