åsnan&läxor.

aaaaahej. är hos denice och hon sitter framför mig så de är lite svårt att se. men ska göra så gott de går! :D
jag har iaf gjort klart engelska uppsatsen nu, känns jätte skönt. kan alla glosor förutom typ 5, till tyska provet alltså. men de ändra är det värre med.. hahha. aja vi ska ut på nånting nu vet inte vad. men vid sju blire iallafall löket! :) så det blir nog ingen mer bloggning idag! ;) aja are fint. puss och kram och nyp i stjärten.

dagens bra: jag är klar med engelskan och kan nästan alla glosor! :D

dagens dåliga: teatern sög rövhåla.

pusssss!  /amanda ♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0