denice&putte ikväll.

hejhopp! denice och jag har nyss (typ en timme sen) varit och käkat pizza, åå shit va göttans de va. vi var verkligen as hungriga! hihihi :) sen nu har hon åkt till falun hon skulle köpa nåt sen kommer hon och putte hit till mig, vi ska väl ut på någonting ikväll, vad vet jag inte, alla kommer ju typ vara på coz, haha, men inte vi, vi pallar inte ;) så nån som vet nåt kul?! :D
hahahaha vet ni vad kul jag, denice och filip hade på matten elr?! hahahaha höll verkligen på att dö, sen när kp kom ut och frågade om de va vi som lät så hemskt så sa vi att de va dom i rummet bredvid, sen öppna hon dörren och då säger jag men jag tror dom gick precis för jag såg några som gick förbi, och hon gick på det, hahahahha höll verkligen på att dö! hahahahah! aja nu hoppas jag att dom seg högarna kommer snart! hahah hare fint kanske skriver mer ikväll.

dagens bra: skoldagen va verkligen kul höll verkligen på att dö av skratt, hela dagen! hahahah men bäst va ju matten ofc ;) <3
dagens dåliga: putte&denice är inte sådär suuper snabba om man säger så ;) (A) (Y)


pussss!  /amanda♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0