...

hej! jag har funderat lite över allt möjligt faktiskt, att livet är inte alltid de lättaste och de blir inte alltid som man tänkt sig, det kan vara både bra och dåligt. men man ska alltid ta sanningen som väg. den kan vara hur svår som hellst och vägen dit kan vara hemskt jobbig, men jag lovar att de är ännu svårare och jobbigare om man ljuger. det är bara onödigt och man sårar alltid nån. det är alltid nån som mår dåligt. och framför allt mår man inte bättre själv över att man ljuger. visst, det är inte meningen att alla ska veta allt, men man behöver inte ljuga för det. det är många som har det svårt här i livet, det är många som mår skit, men droger och sånt löser inget, utan förvärrar bara det hela. så ta dagen som de kommer och lev livet, för man vet aldrig vad som händer, en dag kanske hela jorden sprängs så passa på att göra de man vill bara ha kul. och grubbla inte för mycket utan lev bara livet :-) hihih de kanske är många som alls inte håller med mig om denna text, men jag skriver så jag tycker så skiter jag i vad andra tycker. jag är inte den snyggaste, snällaste, roligaste elr nåt sånt, men jag är iaf mig själv, och de ska man vara. för man blir bara falsk om man försöker vara nåt annat. nej, nu måste jag ge mig, pussssss på den som läste allt, hare jätte fint nu och va er själva, för de är då man mår som bäst.  PUSSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0