hemma&sjuk

tjola hopp! hemma från skolan idag, känner inte mig nå bra alls! :( usch jag verkligen hatar förkylningar! så nu sitter jag fortfarande i sängen i under täcket och med datorn i knäet. verkligen super skönt! min bror kom hem för ett tag sen, så vi ska väl göra oss lite mat om ett tag. man blir liksom inge hungrig när man mår såhär.. vet inte om jag blir hemma imån, elr om jag ska till skolan, får väl se hur jag mår imån.. men på fredag tänker jag gå vare sig jag har feber elr inte! tänker inte missa hemkunskapen! så äre bara. sen ska jag sluta efter lunch för vi ska bort :) nej nu ska jag fortsätta vila. skriver mer ikväll :) PUSSSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0