idol&andra avenyn (Y)

japps ikväll äre först idol, sen är det andra avenyn sen är de massa fler program som jag skulle vilja se, mamma skulle spela in nå program om några som bytte miljö, verkade lite spännande så de ska jag också kika på sen, men de kanske jag gör imån. Sen är det ju wipeout hette de inte så? men de kommer jag å missa :( menmen, man kan inte se allt här i världen. iaf så idag: tisdag, och dagen va jätte dryg för jag är as täppt i näsan och jag känner inte ens smaken på mina halstabletter (Y) lock i örat, tjock i halsen och känner mig febrig. detta känns super. nat. jag blir nog hemma imån, känner mig inte pigg direkt. men nu måste jag nog hoppa in i duschen för klockan åtta blir de spikat framför tv till typ 10? sen har jag läxor -.- hare fint! och hoppas ni håller er friska! PUSSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0