jag denice gäst bloggar:D

hejsan!

nu är åsnan2 här som sagt ska hon sova hos mig
:) idag har vi försökt att plugga till tyska provet ,men det gick ju som det gick..mitt i pluggningen så drog vi ner till macken och köpte chips, mums!
vi har precis tittat på idol, och imorgon ska vi åka med klassen och titta på teater och det ska bli as skönt att slippa alla lektioner för en gångs skull! haha. Imorgon efter skolan så ska amanda med mig hem och så ska vi fortsätta med pluggadet-.- men sen blire löket:D.. Men nu ska jag duscha och när jag duschat klart så får jag se vad amanda har hittat på ,det vill man nog inte veta haha nejdå ;)




Puss å kram å nyp i stjärten Denice 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0