kväller

nu äre kväller och jag sitter som vanligt i min säng och kollar på tv :) ska strax typ läsa lite glosor, tyska -.- usch usch. men sånt som måste göras ibland. idag så bakade jag ju cheesecake elr hur de stavas och dom såg jätte goda ut längtar tills vi ska smaska på dom imån :) ååå kan verkligen inte fatta att jag verkligen fyller år imån! :D så jäkla kul att äntligen få in lite pengar! ska väl snart sova så de kan bli min dag nån gång snart! hahah, justja imån ska ju jag och fia stå i kiosken men nu äre så att fia har feber och kanske inte kommer till skolan imån och jag GRÅTER KROKODILTÅRAR FÖR DET!!! :( :( på min födelsedag och allt :( aja inget hon kan rå över men.. lite synd äre ju iaf.. nej nu ska jag lägga mig ner under täcket och mysa framför tv:n sen ska jag soooooova :) är verkligen sjukt trött i mina ben efter denna dag :) hare fint ni andra!
pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0