mormor!

tjenare, sitter hos mormor, har precis ätit är verkligen proppmätt!! men de va jätte gott, men starkt! jag är inte så mycket för stark mat direkt, men nu gick de an för de va faktiskt ganska gott :) så hur ser resten av kvällen ut för er? min kommer va ganska så lugn som igår, för jag vet ännu inte hur länge vi ska vara här, men efter det blir de väl bara hem, och sitta vid datorn.. kanske kika på nån film? assssssså shit vad jag längtar tills voddler kommer! HERREGUD!!! va jag kommer titta på så jävla mycket film! ojojoj! hahaha. haha nu ska jag göra lite annat smått och gott :) kanske skriver mer sen när jag kommer hem! hare fint!

pussssss!   / amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0