mys dag,

idag blev det en riktig mys dag. och de va verkligen skönt. jag kom hem vid ett, satte mig vid datorn, slumra till lite, sen så spelade jag lite guitar hero med min bror, åt, gjorde typ nåt tal på matten, sen åkte jag till coop med hanna, hon skulle ha chips och choklad. och vi är sååå grymma på att cykla! ojojoj!! sen nu när jag kom hem hoppade jag in i duschen nu sitter jag framför tv:n och tittar på ensam mamma söker :) sen efter det ska jag nog göra klart matten. har inte så mycket kvar så de får nog bli så. sen ska jag sova. tänker sova ganska tidigt plus att vi har sovmorgom imån också! lite iaf! 30 men de är ju alltid nåt! :) nu börjar det igen! hare toppen!

dagens bra: jag hade faktiskt besöks rekord igår! :)
dagens dåliga: kommer intr på något speciellt som va dåligt idag ;)

pusss!  /amanda ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0