putte, denice, axel & anders

hallå! kom precis hem, har vart med denice, putte, axel & anders! hahah våran kväll blev lyckad iaf, skrattade emellanåt så man typ fick ont i magen. hahah. sen vare nå folk som följde efter oss, men efter ett tag sluta dom. haha, nej nu ska jag titta på idol, för jag missade ju det för vi va ute pute.

imorgon åker jag till mormor och sover där. -.- men jag har iaf dator så de blir väl en del bloggning, sms:ning och läxor, låter som en kul dag/natt. naat. aja sånt som måste göras iallafall tyvärr. har iallafall inget emot om det är nån som är social. ;) nej nu måste jag börja se, sen ska jag sova typ, för mormor kommer och hämtar mig tidigt imorgon för att vi ska åka dit, elr ja tidigt och tidigt halv två men jag måste iaf gå upp tidigt -.- aja hare!

pussss!  /amanda ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0