ta bort rubriker!

åå älskar sånna här fredagar, bara ligger i sängen och kollar på tv med 10 ljus på runt om i rummet, ligger i sin super sköna säng och bara lutar sig tillbaka och kollar på tv program efter tv program? äntä härligt?! de tycker jag iaf. och precis så har min kväll vart. måste nog släcka ljusen snart för efter detta ska jag nog titta på nåt tv program på webben, och då är risken gaanska stor att jag kommer somna.. haha, ja somsagt min vecka har vart vääldigt fartfylld om man säger så, så denna helg var ganska välkommen :) men ändå inte, och de kan jag tyvärr inte skriva här, men dom som känner mig vet nog ^^, hahah, aja, idag va jag på kupolen med mamma, köpte ett par skor, på h&m (hoppas inte ni som har sånna blir sura nu) men jag behövde verkligen ett par tyg skor, och de va dom enda som fanns i min storlek (y) så de fick bli dom. och nästa fredag är det coz, och jag har verkligen inte en aning om vad jag ska ha på mig!! jag vill ha nåt nytt, nåt coolt, nån liten tötis som vill följa med mig på kupolen?! nejnej, nu måste jag sluta, vart ett hemskt långt men det får ni stå ut med, elr bara skit i de ;) hare fint alla snuggingar!
pussss! /amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0