torsdag.

idag var de torsdag, hemma idag igen, men imån ska jag till skolan :) vad har jag gjort idag då? jo sov till typ 10? kollade lite på tv här på webben, sen kom min bror hem vid 12. sen så har jag och han setat vid datorn och spelat cs heeeela dagen, tills typ halv fyra då vi tog en paus för att äta ;) sen kom min andra bror hem så då va han med också, hahahaha uttråkad elr vad? haha aja nu iaf så ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag se på idol, sen äre säkert nå mer, sen ska jag sova så jag är pigg tills imån! för då åker jag till örebro, så vi får se om jag kommer blogga i helgen, beror på om vi köper nåt internet, annars blir det när jag kommer hem på söndag! nej nu måste jag duscha. PUSSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0