01.32 - jag är glad!!!

Fan alltså varför sitter jag fortfarande här?! Jag borde faktiskt sova nu... Men jag måste bara skriva av mig lite, har 1000 tankar i huvudet! Alltså fan vad det känns underbart att sommaren är påväg, att allt börjar ljusna, jag ser det där stora ljusa hålet istället för det svarta! Jag har verkligen underbara vänner. Som liksom alltid finns där, i vått och tort. Jag är så glad för att jag har er, och min familj, jaa alla runt om mig! Livet måste nog ha sina svarta stunder, hur jobbigt och jävligt det än må vara, så är det nog bra, för det gör oss nog till starkare personer och det gör nog även att vi uppskattar det "braiga" ännu mer. Efter regn kommer solsken, vare inte så? Det stämmer iallafall in jävligt bra just nu!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0