09.45 - smått kaos

Sitter nu i skolan. Denna morgon har vart lite små kaos måste jag säga. Den började helt vanligt med ídrott, men sen när vi skulle sluta och gå och duscha så fick vi inte gå ut. Det hade blivit en amoniak läcka. Så poliserna stod utanför och stoppade alla. Men efter att vi duschat så hade dom fixat den så vi fick gå ut igen.

Som jag sa tidigare idag så ska jag hem och plugga, men ev följer Denice med hem och sen följer hon med och solar fast inte solar. Haha haJJar ni? ;) Haha jaja jag lä väl gå tillbaka till klassrummet och börja jobba för egentligen får jag inte sitta här. Haha hejdå vi hörs senare idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0