13.37 - ny dag, nya utmaningar

Vaknade för cirkus en timme och tjugo minuter sen. Har bara legat i sängen och tagit det lugnt, käka frulle och lite så. Idag är det torsdag, ny dag, nya utmaningar. Idag ska jag troligtvis vara med min saknade Denice!! Bara hon kommer hem från Sälen någon gång... ;) Jag ska också hinna med att träna mellan 18.00-19.00 på Gylle ute. Helt okej torsdag med andra ord! :) Men ska väl klä på mig snart om jag orkar vill säga, haha men vi hörs mer igen senare! :) Ska nog sätta mig och klura på en ny header! :) Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

svar: dom är skit goda, slängde in receptet på bloggen! :) kram sofia

2010-04-08 @ 14:28:01
URL: http://dho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0