14.39 - brådis

Självklart somnade jag i soffan och vaknade halv två. Såklart hann jag inte med nå läxor.. För då var det time för mat. Och nu ska jag byta om lite snabbt, sen slänga mig på cykeln och åka till mammas jobb. Vi ska åka och kolla på en klänning + att jag ska köpa ett par leggings. Klänningen är tills student och lite annat. En rikitigt härlig sommar klänning! :) Hihi men nu är det lite brådis, mami ringer när som helst, och direkt (nästan iallafall) när vi kommer hem ska vi till min syster som också har fyllt år! Så vi får väl höras när jag kommer hem ifrån allt. Om jag hinner vill säga. För jag måste hinna plugga och duscha OCH klockan åtta sitta späckad framför tvn. Ha en fin onsdag!




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0