15.11 - blandat

Har kommit hem nu, så ska gå och stoppa i mig lite käk, sen ska jag packa min väska, och sen plugga stenhårt fram tills klockan cirkus kvart i fem. Då åker jag och jobbar på löket och är väl hemma runt senast nio tiden. Imorgon kommer jag ha en riktigt skön dag i skolan, börja åtta och sluta runt tio. Beror på hur fort jag blir klar med provet. Äckligt skönt.

Hehe men än så länge är det bara tisdag och jag har typ 1000 saker jag ska hinna med. + ett prov imorgon. Så jag har verkligen inte tid med datorn idag, så mer än såhär blir det faktsikt inte.. Men imorgon hoppas jag på bättre. vi hörs då istället. Ha en fin ondag,♥


Justja! Ska ni se på The good wife ikväll? Själv vet jag faktiskt inte, jag skulle hängt med riktigt från början, just nu fattar jag inte så mycket, jag kanske ska ge det en chans till?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0