16.14 - bra bild

Hemma från Falun nu iallafall. Har duschat å lite så. Ska väl sminka mig och platta håret och allt sånt där. + packa för runt klockan fem tar jag mitt pick och pack och tar cykeln till Julia!! :D Ska bli så sjukt roligt. Vi ska grilla ett gäng tjejer sen så kilar vi vidare ut på andra roligheter. :) Sover även kvar hos Julia. Sen imorgon klockan kvart i tolv åker jag för att spela match. Så jag vet inte alls när jag kommer hem. Kanske kan försöka mig på mobilblogg ikväll. Jag har ju blogg experten Ebba med mig så varför inte? ;D

Idag hittade jag iallafall en bikini och en tröja, som jag kan säkert visa er imorgon kväll blir det. Oj! Shit jag trodde klockan va mindre! Nu har jag fan bråttom. Vi hörs väl kanske via mobilblogg då, om inte så imorgon kväll. Ha det bra nu! PUSS PUSS PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0