17.10 - försökt å försökt

Hemma igen nu, eller ja, det har jag vart ett tag, men vi har försökt få igång moppen igen. Vilket inte gick sådär super bra.. Men vi hoppas på att det bara är ett nytt tennstick (eller vad tusan det hette/stavas) som behövs. Sen ska jag köra lite innan vi säljer den! Hahah! Det är så sjukt kul, så man lä väl passa på! ;)

Ingen cykel blev dock köpt, men den blir nog köpt inom en snar framtid. Den va såg helt okej ut, och till ett extremt bra pris. Och mamma sa att jag skulle få den som en tidig konfirmationspresent. Haha! Men det blir nog super bra! Nu är min kista väldigt tom, så om ungefär 50min så kommer våra matgäster och så ska vi äta. Mumsifillibabba! Ha en fin lördagskväll allihopa! :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0