19.46 - magen proppfull, och nu film!

Kebab pizzan satt otroligt fint i kistan min. Så nu ska godiset plockas fram, filmen ska sättas på och soffan ska "intas" och filten ska ligga över en och värma. Mitt öra ska bli friskt och min förkylning ska försvinna tills imorgon. Låter riktigt bra va? ;) Haha det tycker jag iallafall. Filmen är iallafall hela två timmar, så efter det hoppar jag in i duschen och sen lägger jag mig. Fast nåt till inlägg hinner jag nog med. :) Så hoppas att ni har en fin och mysig fredagskväll så hörs vi om ett tag igen! Då kan jag berätta morgondagens planer. :) Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0