20.42 - vilken dag

Hej! Ledsen för dålig uppdatering idag, men sånt är livet när man har så mycket annat roligare för sig än att sitta framför datorn och glo hela dagen. Har vart med Hanna & Denice, har väl inte gjort så speciellt mycket, men skönt ibland det med! Nu ska jag iallafall bara ta det lugnt framför datorn till nio då det är Svenska hollywood fruar Maria Mantazami!!!!♥ Sen hoppar jag in i duschen och sen blir det sängen för min del. Imorgon börjar jag nio och slutar två har elevens val, och jag har valt hkk i två hela dagar! Sjukt skönt! Jaja det får räcka för idag. Vi får helt enkelt höras av mer imorgon. Sköt om er!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0