22.22 - hittar ingen passande bild

Hemma igen. Åå är så mätt så mätt sååå. Och allt godis på det, snacka om att jag ska ut och springa nu!!

Hursomhelst, så har jag match imorgon bitti. Samling redan 09.45. Match start runt 11.15 :) Ska bli så sjuuukt kul å spela igen, har verkligen saknat det♥ Men nu är vi på plan igen, haha där fick jag till det. ;) Efter att jag spelat så ska jag åka och köpa ett lås till min cykel och fixa med det, sen hem och duscha och sånt, sen får vi se vad klockan är och vad som händer. :)

Nu ska jag iallafall strax gå och borsta tänderna och sen gå och lägga mig. Är jätte trött (gick ju upp tidigt idag) så ska jag sova tidigt så jag är riktigt utvilad och pepp till matchen! Ha en fin dag imorgon så hörs vi när vi hörs! :) Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0