22.33 - gårdagen haha

Nu ska ni få höra min kväll igår. Det börjar med att jag tar cykeln ner till Murres och möter upp Ebba & Putte. Därifrån cyklar vi vidare hem till Julia (Jullan Bullan ;) ). Kommer fram och pratar lite om gamla fina minnen♥ Efter en liten stund dyker Hanna upp, då har vi även hunnit starta grillen. Vi grillar och sedan sätter vi oss och börjar äta, klockan är runt sju. Efter två hela timmars snack, då har vi pratat om allt mellan himmel och jord. Och jag överdriver inte! Runt halv nio dyker även Jesper upp. Vi tar cyklarna och börjar cykla klockan kanske är runt halv tio? Och vi cyklar och cyklar, det hela slutar med att vi cyklat cirkus 2,5 mil! Runt elva sitter vi vid donken och trycker i oss OSTBURGARE! (hahah vilken humor vi har Hanna!) Vid halv tolv/tolv åker vi hemåt igen. Vi säger hejdå till Ebba & Hanna och fortsätter sedan hem till Julia. Sen vid halv ett ska vi följa med Jesper hem, och vi cyklar mitt ute i Rågåker halv ett på natten på en väg som inte har nå lampor alls! Fyfan säger jag bara. Jaja det hela slutar med att vi somnar som stockar efter att ha cyklat närmare 3 mil klockan två. Och har lämnat en sjukt rolig dag bakom oss. :)
Vi vaknar sedan halv elva av att klockan ringer och det är dags för att spela match. Vi spelade en riktigt bra match, men tyvärr fick dom in ett skit mål, fast vi hade i princip hela matchen, + att dom vi mötte va ett div. 1 lag.. Jaja en bra match gjorde vi iallafall. Och nu taggar vi som tusan tills seriepremiär på söndag! :) TAGGA TAGGA TAGGA!

Detta vart inte alls långt, nej nej! Haha nu ska jag iallafall gå och lägga mig och sen är det skola imorgon. Och jag har en tyska redovisning tills på tisdag och so prov på onsdag och tyska glosor på torsdag. Så imorgon ska jag bara åka hem och plugga och visa er bilder från igår, + det jag köpt. Sov så gott underbara ni!♥

En bild från igår som är tagen med mobilen..

Kommentarer
Postat av: Ebba

tack för en rolig men lång kväll! :D<3

2010-04-26 @ 08:52:54
URL: http://ebbaagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0