22.41 - bra väder = bättre humör

Haha jadu, det gick inte sådär jätte bra att kolla på filmen, kollar med ett öga! ;) Haha nejdå, men jag har iallafall hunnit packa och borsta gaddarna och allt de där ni vet, så nu ligger jag i sängen och bara rå chillar! :) Ska väl stänga av såsmåning om och kolla på filmen det sista som är kvar iallafall. :)

Imorgon är det måndag.. Och om vädret tillåter så ska jag försöka få med mig min fina vän Dencie en cykeltur till kupolen/donken och sitta där ute och ta en glass på håltimmen imorgon. Låter inte det mysigt? Joo!!
För som dom flesta vet har jag haft det rätt tungt och jobbigt den senaste tiden, men man kan fan inte bli annat än på bättre humör när vädret är som detta! Hoppas bara det håller i sig nu, och att vi får en kanon sommar. Det skulle vara guld värt.♥

Ha en bra måndag nu mina vänner. Funderar på att ta en "plugg" måndag imorgon. Jag känner verkligen pepp för att kämpa järnet sista veckorna i skolan, och få upp mina betyg. Kanske kanske åker jag till mamma efter skolan. Men jag hör av mig så fort jag kan. Nu blev det väldigt långt. Men jajaj HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0