23.29 - nu är jag klar! / godnatt mina sötisar!

Åååh! Ni ska bara se hur fint mitt rum är just nu, och så har jag tänt massa ljus och det är så mysigt så mysigt sååå. Jag äkskar verkligen mitt rum när det är nystädat, det är mörkt ute och man kan ha massa ljus tända lite här och där, åå det kan inte bli bättre! :) Och pricken över i är att mamma sa att håller jag detta en vecka, så kan vi snacka pengar sen. Kan det bli bättre? Nej det kan fan inte det. Nu är gamla vanliga Amanda tillbaka och det känns så oerhört gött! :) Det tog ju mig trots allt 1h 45 minuter! Och klockan är ju redan halv tolv. Så jag tänkte natta er, och bara njuta resten utav kvällen och kolla på en film, bara med mig själv och mitt nystädade rum. Ha en super fin kväll så hörs vi imorgon mina vänner! Puss på er, ni är underbara!♥

Och så bjuder jag på en äckligt gammal bild! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0