23.37 - bra fredag imorgon!

Fredag imorgon som sagt, och den ska tillbringas med min älskade vän Denice. Vi ska ha en riktigt bra fredag har jag bestämt. Först ringer hon och väcker mig runt tio imorgon. Sen så småning om så kommer hon hit, och du vet jag inte riktigt vad vi gör, men sen så åker hon iväg klockan två, efter det möts vi vid Blombergs café för en fika, kanske blir det en runda på kupolen också? Sen drar vi vidare ut på roligheter med ev. en massa andra. :) Låter toppen tycker jag! :)♥

Nu ska jag se på Vampire Diaries och sen ska jag "dejta kudden" som man brukar säga. Hahaaa! Så inte jag är heeelt död när Denice ringer och väcker mig imorgon. Jaja vi hörs mer då. "Ha en fin natt" ;)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0