23.57 - upp tidigt imorgon :(

Snacka om att jag ska börja springa igen nu när våren börjat komma! Jag ska springa så ofta jag bara kan. Jag ska träna fotboll tre gånger i veckan. Jaa jag är verkligen sjukt sugen på att börja träna! Men just nu sitter jag totalt proppmätt på mitt fina städade rum med massa ljus på. :) Ska alldeles strax byta om till min sköna sovtröja och krypa till sängs och träffa John Blund. Ska nämligen upp runt nio imorgon på någon mässa eller vad det va med konfirmationen. Efter det kanske jag ska åka och köpa cykel!! :) Men jag hör av mig till er så fort jag kan. Men nu ska jag sova. Hoppas ni haft en fin lördagskväll♥


Och så ska jag hålla tummarna åter igen för dig älskling, ta och visa dom hur jävla grym du är! Älskar dig!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0