00.00 - naaw bild

Sådär ja.. Jag tänkte ta det här lite snabbt, jag ska strax gå och lägga mig för imorgon ringer klockan redan 10. Runt tolv åker jag till mamma för klockan ett har jag tid hos en sjukgymnast. Jag har knutor i hela ryggen och pinsamt stel i nacken och ont i ryggen. Så det ska jag fixa. Efter det följer jag med mamma tillbaka till hennes jobb, och troligtvis stannar jag där tills hon slutar runt halv fyra, fyra. Eller så tar jag mig en tripp till käraste Kupolen, vi får se. Sen redan runt tjugo i sex ska jag cykla med Ebbsan och Erica upp till Vallen för att Brage möter Hammarby!!!!! Matchen börjar sju, så är väl kanske inte hemma förens runt nio, kvart över nio. Men ska försöka slänga in något inlägg då och då. Haha jaa oj vad snabbt! Haha men nu får ni sova så gott! Så hörs vi vid frukost tiden då. Toppen. Godnatt puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0