00.00 - orimligt

Jag har ganska så länge nu funderat på att köpa mig ett par converse. Men har inte vetat vilken färg jag vill ha. Nu har jag kommit fram till att jeansblå skulle nog passa mig i smaken. Efter mycket tjat på mamma så ska jag få dom. Då kommer hon på att hon har 50% på Ellos. När jag sen ska gå in och beställa så står det att dom inte får sin leverans förens 10 JANUARI? Vafan? Då har ju förfan halva vintern gått! Jaja vi får se hur jag gör. Har även funderat på ett par "ljus" blåa. Men jag vet inte, tycker märket är så fult på dom, det är liksom samma färg som skon om ni hajjar? + att jag vill ju ha dom där jeansblåa. Jaja har mejlat dom nu så vi får se hur det går.
Nu ska jag iallafall lägga mig och sova. Är verkligen skit trött! Imorgon har jag match, och före det ska jag klippa gräs om det inte regnar. Men vi hörs när jag vaknat! Sov så gott!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0