00.42 - hej jag har så nya bilder........ ;)

Haha ny bild! Nej nu kastar jag in handduken och går och lägger mig. Men först får det bli några låtar i lurarna innan man somnar. Så jääkla skönt och bara tänka igenom allt. Jag älskar det!! Imorgon ska jag försöka installera photoshop, och så ska jag göra en bakgrund med alla p&l bilder och ha som bakgrundsbild. Jag vet att jag tjatar om det 1000000000 gånger om dagen, men det finns fan inte ord på hur jävla bra det va, och hur mycket jag saknar det, ni som inte va där kommer heller aldrig förstå!
Imorgon ska jag även besöka kupolen med mamma. Men innan dess hinner jag höra av mig å lite så. Så sov så super duper gott allihopa så hörs vi imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0