01.44 - åå herregud!!!

Alltså jag sitter verkligen och garvar till den här bilden för mig själv. Alltså fyfan va den är ful!!! Men ändå så jävla rolig! Jag med mitt ehe jag försöker le. Och han blonda med blå tröja ser så jävla nöjd ut och han den andra "hej jag är cool med hatt" Hahah ååå jag är så jääävla ful på den här bilden, men det gör den bara så sjukt kul så man inte kan sluta skratta och bjuda på den! Hahah ååååååååååååå..... Jag tror jag får gå och lägga mig..... ;-) Och om ni undrar så har vi tryckt ihop oss i en badpool med hål i botten. Och detta var under The Ark, och innan dom slutat spela så kastade dom iväg den framåt över publiken! Haha

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha! Alla är sjukt fula på den där bilden! :D hahah!

2010-08-21 @ 10:08:25
URL: http://emmaemanuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0