10.19 - sjuk

Godmorgon! Blev hemma från skolan idag... Snoret rinner som aldrig förr och det känns som mitt huvud ska sprängas. Men det är nice. Imorse när klockan ringde trodde jag seriöst jag skulle svimma eller nåt. Jag var HELT slut, yr, täppt i näsan, ont i huvudet... Jaa jag skulle kunna fortsätta i all evighet. Därför bestämde jag mig för att vara hemma idag och bli frisk. Så nu ska jag lägga mig och kolla på o.c hela dagen och käka frukost. Ikväll när pappa kommer hem ska vi käka pizza, och jag ska flytta upp igen. Vi hörs lite senare fina ni, för nu rinner snoret! ;-)
Jag vill ha tillbaka dom sena varma sommarkvällarna!♥

Kommentarer
Postat av: Sarah Andersson

snygg bild jööö:D

2010-08-31 @ 14:57:52
URL: http://saries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0