11.26 - ska jag?

Hej! Ååå jag hade fått svar från Ellos nu när jag loggade in, och det stod att det stämmer. Dom kommer inte få in dom förens 10 Januari, vilket jag tycker är helt jävla sjukt. Men jag har börjat kolla runt lite, men sen så såg jag ett par andra blåa som är ljusare som jag skulle kunna tänka mig. Men då vare ju det där märket. Men det kanske inte spelar någon roll. Ska ringa mamma så fort hon kommer tillbaka så får vi se vad hon tycker. Nu ska jag stoppa i mig lite frukost och tare lite lugnt framför tv:n innan jag hoppar i kläderna och klipper gräs. FAN VA KUL.... men det är faktiskt värt pengarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0