12.27 - fredag 13 Augusti

Hej! Vaknade för ungefär 1,5 timme sen, men orkade inte gå upp så jag låg och drog mig i en timme.. Haha! Måste ju få njuta liite av dom sista dagarna iallafall! Nu tänkte jag göra mig lite frukost, och sen ska jag åka till mamma om ett tag. Då ska jag gå med henne hem. Efter det ska jag åka med min bror (hahaha!!) till Kupolen, som han verkligen hatar. Sen vet jag inte vad som händer. Blir antagligen bara hemma ikväll. Kanske ska baka något smarrigt också? Ja vi får väl se. Men nu först måste jag börja med att få nå kläder på kroppen och mat i magen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0