14.19 - vågar håret, vååågat ;)

Det va inge skönt alls ute tyckte jag, alldeles för kallt. Så jag gick in och så städade jag mitt rum i källaren så nu är det klart. Grannen kom förbi nyss också, så jag ska klippa gräset åt henne igen!! Även fast det är så sjukt tråkigt så är det bra för jag får verkligen bra betalt!! Så det är det så värt!
Just nu har jag jätte tråkigt, så jag tänkte att jag skulle testa och våga håret. Har inte gjort det sen jag färgade, så jag tänkte testa hur det ser ut i mörkt. Men har redan bränt mig på båda öronen... Hehe men jag lä fortsätta hörni! Snygg bild föresten. Naaaaat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0