14.36 - match!

Nu ska jag alldeles strax dra mig mot samlingen! Har dd-cup match mot Kvarnsveden klockan halv fem. Men vi har samling redan kvart över tre. Jag hoppas jag fick med mig allt. Nej juste, det nästan viktigaste vatten flaska har jag glömt! Haha, bäst jag lägger i den nu annars kommer jag glömma det. Men iallafall, matchen är slut runt kvart i sex, nåt sånt. Sen ska jag duscha så jag kanske är hemma runt halv sju, då ska jag packa upp å käka å sånt. Men efter det hör jag av mig! :) Håll tummarna och ha en fin dag! :)
Jag just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0