15.41 - uttråkaaaaaaaaaad

Nu är jag klar med håret. Så nu tänkte jag sätta på en film, jag vet att det är helt sjukt att bara sitta inne när solen skiner, men vafan ska man göra då? ;-) Tur att mamma kommer hem snart, för då ska vi ut och gå, och kaaanske att jag får med mig henne in på Kupolen en sväng, vill så gärna prova ett par converse och se vilken storlek jag behöver om det nu blir så jag ska köpa mig ett par. För det är billigare att beställa. Haha nödvändig info va? Oooja!
Det syns fan inte på bilden ha ha!

Kommentarer
Postat av: Emma

då är vi två som är uttråkade! Seriöst .. jag avlider här hemma av tröööök!

2010-08-16 @ 16:23:21
URL: http://emmaemanuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0