19.34 - jahaaaaaaaaa

Hemma från syster yster nu då!! Spelat lite innebandy fast utomhus. Men det gick finfint det med! :D Nu är jag hungrig och lökig. Så ska hoppa in i duschen och sen ska jag käääääka. Efter det ska jag kasta mig i soffan och bara glo på tv. Eller äre ens nå bra å se? Haha nej tror inte de va. Så får väl bli PH avsnitt som jag aldrig såg.... Hehe ligger typ 10 efter med det är braaaaaaaaaa. Ja som ni märker la jag mig halv ett och gick upp kvart i sju. = PIGGILIN. Så hejdå
Typ såhär känner jag mig nu, fast nee det gör jag inte

Kommentarer
Postat av: Emma

svar: Fredag IS the shit ;)<3

2010-08-26 @ 20:22:27
URL: http://emmaemanuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0