20.01 - stressig dag

Hej! Hemma från träningen nu, men har lite bråttom. Ska hoppa in och ta en varm dusch, och sen ska jag bänka mig framför tv:n med lite vaniljglass och varmahallon♥ Perfekt! Sen ska jag nog hoppa i säng och läsa nya H&M katalogen som kom idag. Efter det ska jag sova. För jag va så äckligt trött imorse, så det behövs verkligen. Och imorgon kör skolan igång på riktigt också. Och jag har bestämt mig för att verkligen ge allt nu sista året så jag blir nöjd. Men då vet ni det. Ledsen för dålig bloggning idag, men vissa dagar är sämre än andra, hade helt enkelt inget att skriva om idag, hoppas det blir bättre imorgon. Sov gott nu mina fina!
Jag tycker det är sjukt kul att den här serien börjar igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0