20.56 - BRA dag!!

Hej! Ååå jag hade en jätte mysig kväll! Men nu är jag nog mätt en vecka, haha! Men det va verkligen sjukt gott, och vi avslutade det hela med en glass på BK. Haha riktig nyttig helg. Naat, nej men nu när skolorna börjar imorgon så kommer man in mer i rutiner, och då brukar det bli bättre som tur är.
Nu tänkte jag ta och titta på PH som jag aldrig gjorde här om dagen, jag är några avsnitt efter. Och sen efter det tänkte jag nog hoppa i säng och sedan läsa lite innan jag somnar. Börjar ju inte förens 10 imorgon, och går bara 2 timmar, så det är ju bra iallafall! Så ni får sova så superduper gott, så ska jag försöka hinna blogga innan jag drar till skolan imorgon, om inte, så hörs vi efter. Men kanske skulle till kupolen också, men det visar sig! Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0