21.31 - goooodnatt!

Jag är så trött så jag somnar nog vilken sekund som helst. Håller på att lägga in en massa musik åt pappa på hans mp3. Han ska nämligen (!!!!!!!!!!!) till AVESTA imorgon. Eller snarare inatt. Han ska börja gå redan klockan tre inatt. Och han har räknat ut att det ska ta 14 timmar. Jadu, min pappa är inte klok. Haha skoja! Fattar bara inte hur han orkar. Jaja nog snackat om det.
Imorgon är det fredag och jag slutar 10 över 3. Som planerna ser ut just nu ska jag träffa min saknade JullanBullan!!! Har inte träffat henne på hela sommaren och långt innan det. Så det ska bli riktigt kul! Men jag hör väl av mig när jag kan imorgon. Och jag kan tänka mig att det inte blir förns mot kvällningen. Eller om jag hinner hem en snabbis så kanske jag hinner då. Men ha en riktigt fin dag, så hörs vi imorgon! Puss puss, sov gott!♥
Min fina vän Julia! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0