21.47 - helt död

Ledsen att det blivit så lite bloggning idag, men jag har verkligen inte orkat! Och jag har verkligen inget att skriva om, det står verkligen heeelt still. Och jag är verkligen helt slut, vet fan inte vad det är med mig, orkar verkligen ingenting längre! Så nu ska jag gå och lägga mig på sofflocket för resten utav kvällen. Så vi får höras imorgon.
Och imorgon så ska jag upp tidigt för klockan 11 ska jag och min familj ut och äta lunch. Det blir mysigt! Efter det kanske jag tar en runda på Kupolen. Skulle vara behövligt. Men vi hörs imorgon! Hoppas ni haft en fin dag annars ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0