21.49 - träning?!

Nu har jag gjort kvällens sit-ups så nu ska jag fortsätta njuta av denna lördagskväll. Tidigare spöade jag skiten ur min bror på Guitar Hero, så jag tänkte faktiskt fortsätta med det. ;)
På tal om sit-ups, jag är verkligen slöast i stan, men nu jäklar känner jag för att kämpa några månader fram över. Så det blir beachen 11. ;) Haha! Sen gör jag så många armhävningar jag kan + minst en till. Och när jag gör sit-up så börjar jag med 20 raka, sen 10 åt höger, och tio åt vänster, sen för varje kväll lägger jag till 10 vanliga efter det. Hmm, vad tror ni om det? ;) Ska verkligen börja ut och springa också. Nu har Ebba visat mig värsta braiga rundan. Och om jag inte kommer springa kan man ju powerwalka ibland. Det här blir bra det. Hoppas bara jag håller i det. Kanske tar mig en tur imorgon? Får se om jag hinner. Har ungefär 10000 saker att göra imorgon men.....
Hursomhelst, det jag ville med det här inlägger är säga godnatt för ikväll. För nu ska jag lira lite gura! Haha, imorgon ska jag upp tidigt på en visning, så vi hörs nog efter det! Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0