23.08 - hej jag heter Amanda och jag har tråkigt!

Du heter: Amanda Sten

Smeknamn: Sten, Steni

Beroende av:

Mina vänner♥

Vad tror folk om dig?

Inte en aning, hoppas att det är bra iallafall

Stämmer det?

Haha det beror på vad dom tror ju.

Vad får du oftast komplimanger för?

Hmm, tror mina tänder faktiskt! Haha!

Hur imponerar man på dig?

Man är sig själv, fast man måste vara glad, positiv och pratglad! :D

Brukar du skratta för dig själv?

Ja, det händer! Haha

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:

" Juste, vi måste ordna camp hytting snart! :D <3"

Var bor du?

Bålängä! ;) Borlänge

Trivs du där?

Joo det är bra här. Fast skulle inte ha nåt emot typ Stockholmslivet ett tag. ;)

Hur svarar du i mobilen:

jaa, hallå??

Vem ringde du senast?:

Pappa

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:

Han förklarade hur man höjde gräsklipparen om det va intressant.

Antal timmar sömn inatt:

7.

Brukar du komma i tid:

Ja, ibland så :)

Hur känner du dig nu:

Glad och längtar tills nästa helg, och så drömmer jag tillbaka till p&l.

Vad tycker du om fötter:

Det är det äckligaste som finns på kroppen. Jag HATAR fötter

Vad saknar du:

peace and lööööööööööv!!!!!!!!!

Favorit dryck på morgonen:

Ett stort fett glas med kallmjölk. Finns inget godare!

När brukar du oftast gå och lägga dig:

Helger och lov, 00-03. Vardagar runt halv elva och senare.

Sysslar du med någon idrott:

Ja! Fotboll såklart! :)

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:

Jag vet inte, svårt att tänka mig, men kanske. :)

Har du spytt offentligt:

Ja.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:

Testa allt en kille kan som inte vi tjejer.

Är du nöjd med ditt liv:

Jaa det är jag! Fast visst finns det saker man inte är super nöjd med..

Har du bra vänner och äkta vänskap?:

Jaa det har jag!!♥

En speciell dag du minns:

Ingen speciell dag, men peace and love veckan kommer jag komma ihåg lääääänge

Du samlar på:

Samlar inte på något speciellt, men minnen är ju fint att ha kvar :)

När grät du senast:

Jag vet inte, tror det va peace and love! ;)

Vad skulle du göra om du vann en miljon:

Spara och sen om nåt år flytta hemifrån, och sen åka på en fet jävla lyxresa med mina vänner! :)

Vill du gifta dig:

Ja!! Fast det får bli om några årtionden, när jag är lite över 30 kanske :)

Vill du ha barn:

Ja, fast jag ska leva livet först, kanske runt 22-25

Är du musikalisk?:

Haha nej!

Har du någon gång gråtit dej till sömns:

Hmm, jaa men det va länge, länge sen.

Biter du på naglarna:

Njaa, jag gjorde det förut, men har nästan slutat med det helt nu! :)

 

Hahah oj vad tråkigt man får ha! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0